Rapportu di l'Industria di i Connettori Elettronici

I connettori sò cumpunenti basi essenziali per l'equipaggiu di sistema elettronicu, è u campu di l'automobile hè diventatu unu di i mercati più utilizati.Cum'è l'accessori di basa per l'equipaggiu di u sistema elettronicu, a trasmissione è u scambiu di signali, u cunnessu hè assai impurtante. U cunnessu hè un dispositivu elettronicu chì ghjoca a funzione di trasmette è scambià signali currenti o ottici trà l'equipaggiu di u sistema elettronicu.Pò cunnetta diversi sistemi in un sanu per mezu di a trasmissione di signali currenti o ottici, è ùn mantene micca signali trà i sistemi.A distorsione, o perdita d'energia, hè un elementu fundamentale necessariu per fà tuttu u sistema cumpletu.

Sicondu i diversi media trasmessi da u connector, u connector pò esse principarmenti divisu in trè categurie: connettore elettricu, connettore di freccia di freccia di microonde è connector otticu. Diversi tipi di connettori anu differenze in funzioni è campi d'applicazione, è sti differenzi causanu diversi tipi di connettori per avè diverse esigenze di cuncepimentu è di fabricazione. I diffirenzii in i bisogni di diversi tipi di connettori anu purtatu à u fattu chì, in più di qualchi cumpagnie multinaziunali cù una longa storia è grandi assi in l'industria, altre cumpagnie cù assi più chjuchi utilizanu prudutti chjave. cù a tecnulugia di punta cum'è u puntu di entrata di l'industria.Diverse cumpagnie sò specializate in diversi segmenti.

L'automobile hè a seconda più grande area di applicazione downstream per i connectors.Connectors sò largamente utilizati in applicazioni downstream, cumprese l'automobile, i cumunicazioni, l'elettronica di u cunsumu, l'industria, u transitu ferroviariu, militari è aerospaziale.I requisiti di prestazione è e difficultà di cuncepimentu di i connettori in diversi campi di applicazione sò diffirenti. Da u 2019 à u 2021, e cumunicazioni è l'automobile seranu i primi dui spazii per l'applicazioni downstream di i connettori, cuntendu rispettivamente 23,5% è 21,9% in 2021.

Comparatu cù altri tipi di connettori, i connettori di l'automobile anu un grande potenziale per u sviluppu.Sottu à u sviluppu di u sviluppu di novi veiculi d'energia, i connettori di l'automobile sò previsti per usher in volumi à grande scala.U connector hè natu durante a Siconda Guerra Munniali.Per accurtà u tempu di rifornimentu di i ghjetti di caccia è allargà u tempu di volu, u connettore hè ghjuntu, chì hà fattu una cuntribuzione significativa à a migliurà di l'efficienza di u travagliu di u sistema di mantenimentu in terra. I prudutti di u cunsumu per a sussistenza di e persone sò gradualmente emersi, è i connettori si sviluppanu gradualmente da u campu militare à u campu cummerciale. L'applicazione in a prima industria militare necessitava principalmente di prudutti di cunnessu persunalizati, cù specificazioni relativamente high-end è spedizioni persunalizati per i picculi lotti, chì necessitavanu estremamente. capacità elevate di cuncepimentu di i fabricatori di connettori. Attualmente, cù l'estensione cuntinuu è l'espansione di i campi d'applicazione downstream, i tipi, specificazioni è forme strutturali di i prudutti di i cunnessi sò constantemente arricchiti. I connettori di cumunicazione anu cresciutu cù l'ascesa di i fabricatori di l'equipaggiu di cumunicazione cum'è Huawei è ZTE.Sò assai dipendenti da l'innuvazione di e tecnulugia di cumunicazione cum'è 2G, 3G, 4G è 5G, è anu certe caratteristiche di i prudutti periodichi.Ogni iterazione di a tecnulugia di cumunicazione hè impurtante per a cumunicazione.A flessibilità di crescita di u connettore hè assai grande. U downstream di i cunnessi di l'elettronica di u cunsumu hè principarmenti in u campu di l'urdinatori è i telefuni mobili, è l'industria tende à maturà è l'aghjurnamentu generale è a velocità di iterazione hè lenta.In cuntrastu, u putenziale di sviluppu di i connettori di l'automobile attuale hè enormu cumparatu cù altri tipi di connettori.Una volta chì u connettore di l'automobile hè designatu da l'OEM downstream, u mudellu di u connettore hè relativamente fissu in un certu periodu.


Tempu di post: Jul-13-2022