Classificazione di i connettori di l'automobile

I vitture sò i mezi di trasportu più familiari in a nostra vita di ogni ghjornu.Cù u sviluppu di l'ecunumia suciale di a Cina è a migliione generale di u standard di vita di e persone, i vitture sò diventate u mezzu di trasportu più assequible in a maiò parte di e case.Cars cun un altu cunfortu, una velocità più veloce è una alta sicurezza sò diventate un strumentu di viaghju indispensabile in a vita di ogni ghjornu.Per quessa, u mercatu di vendita di vittura hè particularmente grande è a tendenza di sviluppu hè assai rapida.In l'edizione di questu annu, andemu à spiegà i principii di i connettori in i cablaggi di l'automobile.Parechje persone sanu chì ci sò centinaie di connettori ottici di l'automobile.Sapete i tipi di connettori di vittura?
In generale, i tipi diconnettori di l'automobilepò esse screened da sei aspetti: funziunamentu di l'equipaggiu elettricu, u metudu di stallazione, a struttura di snap, e specificazioni di l'aspettu, i specificazioni, e specificazioni di l'apparenza è a putenza di output.I dettagli sò i seguenti:
1. Sicondu a funzione di l'equipaggiu elettricu: controller di l'apparecchiu elettronicu (computer di viaghju), presa, sensore di temperatura, scatula elettrica intermedia, cablaggio elettronicu di l'aria condizionata centrale, divertimentu di ghjocu di parlante.
2. Sicondu a pusizione di l'assemblea: sistema di frenu di vittura, dashboard in-vehicle, sistema di mutore, sistema di prutezzione
3. Sicondu a struttura di fibbia: linea unica pick, line to board, board to board, circuit board flexible FPC, chip circuit integratu (tip pin IC)
4. Sicondu a specificazioni di taglia: quadru, anellu
5. Sicondu e specificazioni di l'apparenza: connettori circulari (generali, coaxial), connettori quadrati (sigillati, micca sigillati)
6. Per u putere di output: freccia bassa è alta frequenza (cù 3 cum'è 3 MHz demarcazione)
Per altri scopi principali, strutture spiciali, passi di stallazione, caratteristiche uniche, etc., i tipi di connettori di l'automobile ponu ancu esse divisi in diverse tippi, ma in generale solu per mette in risaltu una certa funzione è u scopu principale, in fondu a classificazione ùn deve micca sempre più di u. sopra i principii di classificazione.
Cunsiderendu cumplettamente u sviluppu di a tecnulugia prufessiunale è a situazione specifica di i connettori di l'automobile, l'articulu discute altre categurie di i connettori di l'automobile: ① connettori circulari di freccia bassa;② connettori quadrati;③ connettori di circuiti stampati;④ connettori di cavi di fibra ottica;⑤ Connettore RF.
Ci hè qualchi termini tecnichi chì duvete esse familiarizatu, ancu s'ellu ùn guidate micca, avete ancu vede in l'esame di u sughjettu unu, cum'è u sistema di frenu di vittura, dashboard di vittura, sistema di mutore, sensor di temperatura, etc. Sta funzione critica. hè inseparabile da u creditu di i connettori di l'apparecchi elettronichi di l'automobile.Quì sopra sò i tipi di connettori di l'automobile per esse presentati oghje.Credu chì per mezu di l'introduzione dettagliata, aghju una cunniscenza più profonda di i principii di i tipi di connettori di l'automobile.
In l'ultimi anni, cù a migliione generale di u standard di vita naziunale, a vittura ùn hè più una "marca di lussu" chì i ricchi ùn ponu permette, hè intrutu in millaie di case.A ghjente hà esigenze più altu è più altu per a sicurità, u cunfortu, a prutezzione di l'ambiente è l'intelligenza di e vitture, è di più in più di i dispositi elettronici di l'automobile, cum'è parlanti di vittura, navigazione GPS, articuli di divertimentu, airbags di vittura, cavi di fibra ottica in veiculi, Internet, sistema ABS, etc.. Cù a cumplessità di a struttura interna di l'automobilistiche, più è più connettori di l'automobile sò necessarii.Hè previstu chì u numeru di connettori elettronichi di l'automobile righjunghji 600 à 1000 per veiculu in u futuru, è i tipi di connettori di l'automobile pò ancu cambià.In u futuru, u mercatu di vendita di connettori di l'automobile serà particularmente grande, è e prospettive di sviluppu sò ancu assai eccitanti.


Tempu di Postu: Aug-04-2022