Blocchi terminali di l'elettronica di l'automobile 2022 Ultime notizie

Yueqing Xuyao ​​Electric Co., Ltd hè spicializata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di cumpunenti elettronichi è servizii di cunsulenza tecnicu cunnessi. A cumpagnia hà un gruppu di persunale prufessiunale è tecnicu qualificatu, chì sò stati impegnati in u sviluppu è u disignu di l'elettronica. cumpunenti per un bellu pezzu, avè una ricca sperienza in a produzzione è u serviziu, è avè l'equipaggiu di prova avanzatu è u sistema di assicurazione di qualità.Premii è certificati. I prudutti di a cumpagnia sò largamente usati in diversi campi, è sò stati unanimu ricunnisciuti da l'industria è ottinutu boni beneficii suciali. In termini di qualità, i cumpunenti elettronici anu certificazione CE di l'Unione Europea, certificazione VDE è TUV di Germania. .Aduprate sti certificazioni internaziunali per assicurà a qualità di cumpunenti.

A storia di u sviluppu di i cumpunenti elettronichi hè in realtà una storia condensata di u sviluppu elettronicu. A tecnulugia elettronica hè una tecnulugia emergente sviluppata à a fine di u 19u seculu è u principiu di u 20u seculu.In u 20u seculu, si sviluppau u più rapidamente è hè stata largamente utilizata.Hè diventatu un simbulu impurtante di u sviluppu di a scienza è a tecnulugia muderna.

Sonda di prova in linea: A sonda di prova dopu chì i cumpunenti sò stallati nantu à u circuitu PCB.A tecnulugia core di i prudutti high-end hè sempre in manu di cumpagnie straniere.Certi prudutti di sonda domestica sò stati sviluppati cù successu è ponu rimpiazzà i prudutti di sonda impurtati. U valore di a capacità di u capacitore cù una grande capacità hè marcatu direttamente nantu à u condensatore, cum'è a notazione di lettere 2200uf/10v: 152m = 1500pf notazione digitale: in generale sò usati trè cifre. per indicà a capacità, i primi dui numeri rapprisentanu numeri significativu, è u terzu cifru hè l'ingrandimentu .Per esempiu: 102 significa 10 × 102pf = 1000pf2, l'errore permessu hè divisu in trè livelli, chì hè u listessu cum'è u metudu di spressione di errore di resistenza.I condensatori di trimmer è i condensatori variabili sò marcati cù u valore minimu di a so capacità, cum'è 7/270p.

A filusufìa di l'affari di Yueqing Xuyao ​​Electric Co., Ltd. hè: "Fin chì un pruduttu hè vindutu, un cliente deve esse stabilitu". Per ogni persona Xuyao, fà prudutti cunziscenza, gestione di qualità in cuscenza, è attente à u serviziu sò temi eterni di a sopravvivenza è u sviluppu di a cumpagnia. A cumpagnia hà una forte forza ecunomica, u persunale di R & D d'altu livellu è i servizii perfetti di pre-vendita, in-vendita è dopu-vendita.In u spiritu di a cumpagnia: "prudutti d'alta qualità", "prezzi preferenziali", "serviziu perfettu", "bona reputazione" per serve i nostri clienti. Aderendu à u spiritu di unità, innuvazione, efficienza è integrità, a cumpagnia furnisce alta qualità. suluzioni di tecnulugia ilittronica intelligente per parechji utilizatori cù una sperienza ricca in u sviluppu di tecnulugia elettronica intelligente, è travaglia in manu cù l'utilizatori per creà un futuru megliu.


Tempu di post: Jul-11-2022